Nyhet:
Trond Sørensen/ Norhybrid
Denne høsten lanserer vi Proventias Markedsbooster, et praktisk kurs designet for å optimalisere markedsføringsstrategiene til startups og innovative selskaper.
Kurset gir deltakerne verktøyene og innsikten de trenger for å identifisere og engasjere sin ideelle kundegruppe. De lærer å formulere og presentere et effektivt budskap i prioriterte kanaler, rettet spesifikt mot bedriftens mest verdifulle kunder.
02. oktober 2024. Kl. 0830-1300. Proventia.
29. oktober 2024. Kl. 0830-1300. Proventia.
19.-20. november 2024. Kragerø Resort.
HVORFOR
Markedsinnsikt er avgjørende for å lykkes med en markedsstrategi. Evnen til å lage kommunikasjon som treffer hodet og hjertet til den viktigste målgruppen er ofte en utfordring. Kurset vil hjelpe deg med å forstå sammenhengen mellom marked/produkt, modell, og kanaltilpasning. Ved å bruke innsikten fra kurset vil du kunne justere markedsstrategien og evnt. finjustere produktet/tjenesten for å bedre møte kundens behov og effektivt nå frem med budskapet der kundene er mest mottakelige. Målet er at du etter endt kurs vil ha en mer effektiv og lønnsom markedsstrategi, samt økt trygghet i å utvikle og produsere kommunikasjon selv.
I løpet av fire samlinger skal vi:
- lære dere hvordan (og hvorfor) hente inn nødvendig innsikt i markedet
- sammen utvikle en effektiv markedsstrategi tilpasset ditt viktigste kundesegment
- sammen utvikle en effektiv markedskommunikasjon som treffer dine viktigste kunder
- filme og redigere din første video, basert på punkt 1-3
- gi individuell oppfølging til deltakere, mellom samlingene
Påmelding
Kurset koster NOK 60.000, men som inkubatorbedrift hos Proventia får dere det sterkt rabattert – NOK 15.000 for én person.
Maks to personer pr firma. Ekstra person betalter NOK 2000.
50% faktureres ved påmelding, og 50% ved endt kurs.
Markedsbooster gjennomføres ved nok påmeldte innen 15. september.
Priser er eks mva.
Begrenset antall plasser.
Våre kursholdere:
Jan Fredrik Beck-Bjørntvedt
har jobbet i NRKs utviklingsavdeling siden 2012 hvor han har ledet hundrevis av kreative prosesser og undervist team i strategi, merkevarebygging og historiefortelling. Nå bruker han sin ekspertise til å hjelpe startups med å formidle sine produkter og tjenester på en måte som gjør at de skiller seg fra konkurrentene og tiltrekker seg de rette kundene.
Hans Børge P. Lien
har jobbet mange år i reklamebransjen og har i den siste tiden studert hva som kjennetegner effektive markedsstrategier for startups vs etablerte bedrifter.
Spørsmål om markedsbooster? Ta kontakt:
hans@proventia.no
Tlf. 907 50 025
Vibeke Hofsten Abrahamsen
har jobbet med design og kommunikasjon i mange år og er vår ekspert på videoredigering.
– Med enkle hjelpemidler, som ikke koster stort, kan du i dag produsere godt innhold selv. Du må bare få selvtilliten til å gjøre det!